U gebruikt een oude browser!

Update uw browser om deze website correct te bekijken. Update mijn browser nu

Nieuw ticket aanvragen

Als u al een ticket heeft met de geldigheid van 1 jaar, kunt u hieronder een nieuw ticket met tijdslot bestellen. Vul het ticketnummer dat op uw ticket staat hieronder in, dan kunt u vervolgens een nieuwe datum en tijdslot kiezen. Het nieuwe ticket krijgt u direct in uw mailbox.

Vragen over uw tickets?

Veelgestelde vragen

  • Hoelang zijn de tickets geldig?

    Online tickets zijn 1 jaar geldig vanaf de aankoopdatum.

  • Kan ik als museumkaarthouder online een ticket bestellen?

    Nee, museumkaarthouders kunnen géén e-tickets bestellen. De Museumkaart is geldig met € 3,- toeslag. De Museumkaart moet u laten scannen aan onze balie waar u ook de toeslag afrekent. Dit houdt in dat u de toeslag vooraf niet online kan afrekenen.

  • Moet ik de tickets printen of kan ik ze laten scannen met mijn smartphone?

    U kunt met uw smartphone of tablet de tickets scannen bij de toegangspoortjes maar u kunt ze ook thuis printen.

  • Ik heb geen tickets ontvangen. Wat nu?

    Uw e-ticket ontvangt u normaal gesproken, per email, binnen enkele minuten na aankoop. Heeft u een uur na aankoop nog steeds geen ticket ontvangen, kijk dan eerst in de spam-box van uw email programma. E-tickets worden soms als spam gezien. Is het ticket ook daar niet aangekomen, neem dan contact op met info@museummore.nl voordat u naar het museum afreist. Het is voor onze medewerkers niet mogelijk om bij aankomst te controleren of u een e-ticket heeft, of dit ticket alsnog voor u af te drukken.

  • Kan ik mijn geld terug krijgen?

    Nee, aangeschafte tickets kunnen niet worden gerestitueerd en/of omgeruild.

  • Is een museumkaart geldig?

    Bij zowel Museum MORE in Gorssel als Kasteel Ruurlo, is de Museumkaart geldig én verkrijgbaar aan de kassa. Heeft u vragen over de Museumkaart of bent u hem verloren? Neem dan contact op met de klantenservice van de Museumkaart (0900-4040910). Alleen de fysieke museumkaart geeft u toegang tot het museum: een foto of kopie wordt niet geaccepteerd.

  • Is de BankGiro Loterij VIP-kaart geldig?

    Bij zowel Museum MORE in Gorssel als Kasteel Ruurlo, is de BankGiro Loterij VIP-kaart geldig. Heeft u vragen over de VIP-kaart of bent u hem verloren? Neem dan contact op met de klantenservice van de BankGiro Loterij VIP-kaart (088 – 020 1030).

  • Is de Rembrandtkaart geldig?

    Nee, de Rembrandtkaart verleent geen toegang tot Museum MORE. De Museumkaart en de BankGiro Loterij VIP-kaart zijn wel geldig.

  • Kan ik online betalen voor een rondleiding?

    Nee, een rondleiding kunt u aan de kassa in het museum betalen en is aan te vragen via onze website.