Je gebruikt een oude browser!

Update je browser om deze website correct te bekijken. Update mijn browser nu
FAQ

Alleen toegang met online ticket

Om te zorgen dat u Museum MORE veilig en in alle rust kunt bezoeken, kunt u tijdelijk alleen met een online ticket ons museum bezoeken. In de volgende stappen kiest u een tijdslot, zodat we kunnen monitoren hoeveel bezoekers in het museum zijn. Lees welke maatregelen we in het museum nemen om uw veiligheid en die van onze medewerkers te garanderen.

We willen iedereen de kans geven om onze tentoonstelling te zien: daarom vragen we u om niet langer dan 1,5 uur in het museum aanwezig te zijn.

Bezoek het museum alleen met mensen uit uw huishouden.

1. Kies je ticketsoort

  • Selecteer je tickets
    Prijs
    Aantal
    Subtotaal
  • Volwassene entree voor Museum MORE € 18,50
    € 18,50

    Inclusief tentoonstellingstoeslag van 3 euro

  • Jeugd, 6-18 jaar € 5,50
    € 5,50
  • Kind, 0-5 jaar € 0,00
    € 0,00
  • BankGiro Loterij VIPKaart € 3,00
    € 3,00

    Ook als BankGiro VIP Kaarthouder moet u online een ticket kopen. Vergeet niet om uw BankGiro Loterij VIPkaart mee te nemen als u Museum More bezoekt.

  • ICOM-pas € 0,00
    € 0,00

    Ook als u een ICOM pas heeft, moet u online een ticket kopen. Vergeet niet om uw ICOM-pas mee te nemen als u Museum More bezoekt.

  • CJP € 5,50
    € 5,50

    Vergeet niet om uw CJP Pas mee te nemen als u Museum More bezoekt.

  • Museumkaart € 3,00
    € 3,00

    Vergeet niet om uw museumkaart mee te nemen als u Museum MORE bezoekt

  • Subtotaal: € 0,00
  • Ik heb een kortingscode
    Je kortingscode is incorrect.
    Kortingscode: - € 0,00
  • Totaalprijs
Chat met ons op WhatsApp

Veelgestelde vragen

  • Hoelang zijn de tickets geldig?

    Online tickets zijn 1 jaar geldig vanaf de aankoopdatum.

  • Kan ik als museumkaarthouder online een ticket bestellen?

    Nee, museumkaarthouders kunnen géén e-tickets bestellen. De Museumkaart is geldig met € 3,- toeslag. De Museumkaart moet u laten scannen aan onze balie waar u ook de toeslag afrekent. Dit houdt in dat u de toeslag vooraf niet online kan afrekenen.

  • Moet ik de tickets printen of kan ik ze laten scannen met mijn smartphone?

    U kunt met uw smartphone of tablet de tickets scannen bij de toegangspoortjes maar u kunt ze ook thuis printen.

  • Ik heb geen tickets ontvangen. Wat nu?

    Uw e-ticket ontvangt u normaal gesproken, per email, binnen enkele minuten na aankoop. Heeft u een uur na aankoop nog steeds geen ticket ontvangen, kijk dan eerst in de spam-box van uw email programma. E-tickets worden soms als spam gezien. Is het ticket ook daar niet aangekomen, neem dan contact op met info@museummore.nl voordat u naar het museum afreist. Het is voor onze medewerkers niet mogelijk om bij aankomst te controleren of u een e-ticket heeft, of dit ticket alsnog voor u af te drukken.

  • Kan ik mijn geld terug krijgen?

    Nee, aangeschafte tickets kunnen niet worden gerestitueerd en/of omgeruild.

  • Is een museumkaart geldig?

    Bij zowel Museum MORE in Gorssel als Kasteel Ruurlo, is de Museumkaart geldig én verkrijgbaar aan de kassa. Heeft u vragen over de Museumkaart of bent u hem verloren? Neem dan contact op met de klantenservice van de Museumkaart (0900-4040910). Alleen de fysieke museumkaart geeft u toegang tot het museum: een foto of kopie wordt niet geaccepteerd.

  • Is de BankGiro Loterij VIP-kaart geldig?

    Bij zowel Museum MORE in Gorssel als Kasteel Ruurlo, is de BankGiro Loterij VIP-kaart geldig. Heeft u vragen over de VIP-kaart of bent u hem verloren? Neem dan contact op met de klantenservice van de BankGiro Loterij VIP-kaart (088 – 020 1030).

  • Is de Rembrandtkaart geldig?

    Nee, de Rembrandtkaart verleent geen toegang tot Museum MORE. De Museumkaart en de BankGiro Loterij VIP-kaart zijn wel geldig.

  • Kan ik online betalen voor een rondleiding?

    Nee, een rondleiding kunt u aan de kassa in het museum betalen en is aan te vragen via onze website.